De Service Manager is het aanspreekpunt als het gaat over de geleverde ICT-dienstverlening aan onze klanten. Het opbouwen van een duurzame relatie met onze klanten, sterke focus op klanttevredenheid en continu aansluiten van de diensten op de veranderende behoeften van de klant is de sleutel in deze functie.
Als geen ander weet de Service Manager wat er bij onze klanten speelt en zorgt voor een heldere communicatie en dat de kwaliteit van onze diensten zijn gewaarborgd.
Taken
- Zorgdragen voor een optimale klantrelatie d.m.v. structurele overleggen met stakeholders op locatie, waarbij notulen en actiepunten per bedrijf worden opgeslagen;
- Opstellen van de maandelijkse rapportages die voor de 10de werkdag van de maand opgeleverd worden aan onze klanten;
- Waarborgen van de kwaliteit van de ICT-dienstverlening door een actieve bijdrage te leveren, zoals het monitoren van de afgesproken performance zoals vastgelegd in de SLA;
- Review van nieuwe of aangepaste SLA’s voordat deze verstuurd worden naar de klant;
- Begeleiden en zorgdragen voor opvolging uit escalaties bij onze klanten;
- Aanwezig bij tactisch overleg bij onze klanten.
Verantwoordelijkheden
- Lever de benodigde input aan de administratie zodat er tijdig en juist gefactureerd kan worden;
- Regelmatig contact met Service Desk, beheer en Manager Operations.
Kennis
- Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding in de richting van bestuurlijke informatiekunde, bedrijfskunde, informatica of vergelijkbaar;
- Kennis van methoden en standaards op het gebied van project- en servicemanagement (o.a. Prince2, ITIL, ASL, BiSL, Cobit en SCRUM) en basiskennis informatiebeveiliging;
- Kennis van veel gebruikte platformen en applicaties bij voorkeur Open Source;
- Het is een pre als je ervaring hebt met TopDesk;
- Je bent representatief, ondernemend en proactief, zowel intern als ook in je interactie met de klant;
- Je hebt kwaliteit hoog in het vaandel, bent resultaatgericht en hebt continu je focus op een tevreden klant;
- Je bent communicatief zeer vaardig, ook in de Engelse taal en beschikt over een flexibele instelling;
- Je neemt verantwoordelijkheid en treedt adviserend op naar zowel interne als externe stakeholders.
Competenties
- Klantgericht;
- Mondelinge/Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Flexibiliteit;
- Conflicthantering;
- Resultaatgerichtheid;
- Luisteren.
Denk je dat je hier gelukkig van wordt, aarzel dan niet en stuur je cv naar ons toe!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.