Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Vanzelfsprekend is dit dan ook een zeer verantwoordelijke functie waarin je onze (Linux) kennis en ervaring naar buiten brengt. Zelf wil je ook graag contact met een kundige medewerker van een organisatie als je ergens vragen over hebt.

Dus ben jij die Servicedesk medewerker die net de Linux-wereld ontdekt heeft, klantgericht is en veel wil leren? Dan maken we graag kennis met je!

Wie ben jij?

  • Een Linux-ontdekker met een afgeronde IT opleiding. 
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau. 
  • Je hebt kennis van veel gebruikte platformen en applicaties (open source). Ervaring met TopDesk en Scrum/Agile kennis is mooi meegenomen (geen must). 
  • Je bijt je graag vast in het zoeken naar oplossingen; je wilt graag verder leren in met name de open source
    technologieën en je kennis met certificeringen bevestigen.
     
  • Je bent klantvriendelijk, betrokken, je kunt zowel goed samenwerken in een team als ook zelfstandig werken.
  • En misschien wel het belangrijkste: je hebt zin om samen met ons onze klanten te bedienen. 

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s van onze tak Managed Services behandel je de inkomende calls, e-mails en monitoring alerts en registreer je deze in ons servicemanagement pakket (Topdesk). Ieder ticket probeer je zo zorgvuldig mogelijk af te handelen, je stelt je oplossingen voor aan de contactpersoon zodat onze opdrachtgevers snel verder kunnen werken. Je denkt mee over het optimaliseren van de werkprocessen en je neemt initiatieven om die te verbeteren. We vinden dat Linux geen doel op zich is, dus je krijgt ook veel mee van de business van onze opdrachtgevers zodat je de techniek op de beste manier kan inzetten. Je leert elke dag en je krijgt ook alle ruimte om die kennis zelfstandig verder te ontwikkelen, ondersteuning vanuit Proxy hierbij is één van onze speerpunten.

Wie zijn wij?

Wij zijn een Linux-huis dat zowel werkt onder de regie van de opdrachtgever als in onze eigen serviceorganisatie. We hebben kantoren in Rotterdam, Son en Breugel en Abcoude. Daarnaast zijn we veel bij onze opdrachtgevers
in Nederland, en in deze tijd werken we natuurlijk bijna allemaal vanuit huis. We bestaan al sinds 1997 en zijn gestart vanuit de techniek. Door de werkervaring van 20 jaar als consultants heeft onze directie verstand van de problemen die kunnen ontstaan en ondersteunen ze jou, samen met de andere collega’s, hierbij graag!
Onze mensen maken Proxy! We zijn dan ook heel trots op al onze collega’s, die samen het leukste open source bedrijf van Nederland vormen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Dat we het beste in je naar boven halen.
  • Dat we leuke ideeën, zowel technisch als sociaal, heel erg welkom heten.
  • Dat de (virtuele) deur van iedereen hier open staat.
  • Dat we je waarderen om wie je bent, niet om wat je voor ons verdient.
  • Dat we luisteren naar jouw ideeën over een mooie carrière in de IT en deze samen waar gaan maken.
  • Dat we ruimte maken voor een opleidingsbudget en een leaseauto, telefoon en laptop.
  • En dat we jou in je waarde laten!

Denk je dat je hier gelukkig van wordt, aarzel dan niet en stuur je cv naar ons toe!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.